marți, 29 decembrie 2009

Decand am facut primi pasi prin lume am adorat sa-mi bag nasul in bagajele altora. Intotdeauna, cand era vorba ca cine din casa sa plece era delectarea mea ca mai intai sa fac verificarea bagajului, bineinteles ca verificarea mea avea ca efecte secundarea: refacerea acestuia. Atunci cand a trebuit sa plec pentru prima data am facut bagajele cu aceiasi pasiune pe care o aveam atunci cand le inspectam pe ale altora...si tare mi-as fi dorit ca nimeni sa nu-l verifice pe-al meu..insa mama a facut-o..si mare jale a fost cand a trebuit sa ma despat de cateva piese de rezistenta ale arsenalului meu...ursuletul cel mare de plus, pisicuta de pe pernita cea mica si Toto, cel mai simpatic lunguet pe care l-am vazut vreodata...
...si acum imi inchei un bagaj si o fac cu aceiasi placere in suflet si cu aceiasi intensitate a trairilor. Drumul pe care am sa-l fac este mult mai lung decat altele si cu toate astea nu l-am mai pregatit ca alte dati cu secole inainte :). Imi aduc aminte si de bagaje mai mari ca pentru o saptamana de tabara in regim special avand frigul de patea noastra in fiecare noapte sau ca pentru un TinSerV de 3 saptamani...acum nu plec decat pentru catev zile...dar plec cu un bagaj mare, mare dar nu de haine si produse de ingrijire ci de visuri , dorinte si proiecte si asta pentru ca atunci cand am sa ma intorc acasa o sa fiu deja intrata intr-un nou an...ne asteapta 2010 care poate fi un an in care sa implinim, sa infaptuim si sa dam viata multor lucruri si visuri dar in acelasi timp este inca un an in care bagajul meu pentru cea mai lunga si spectaculoasa calatorie pe care o voi face vreodata sa fie finalizat...imi doresc asa de tare sa fac acea calatorie dar pentru asta am nevoie sa in fiecare zi sa adaug ceva la bagajul caracterului meu..
Domne, fa din zilele si anii ce vor veni un timp in care tu sa asezi frumos in bagajele inimi noaste ceea ce avem nevoie si aici dar si acolo unde Tu ne astepti demult...si sper ca asta sa fie ultimul bagaj pe care il fac si pe care il voi plimba cu mine o vesnicie intreaga..insa am omis sa specific ceva..niciodata nu voi avea dureri de spate :)

Un comentariu:

  1. Si mie imi place tare mult sa fac bagaje. Mai putin sa le desfac :D. Si ca sa pastrez traditia...anul asta Anul Nou ma va prinde tot facand bagaje. Sa-ti fie anul plin de calatorii...incheiate intotdeauna cu bine!

    RăspundețiȘtergere