duminică, 7 februarie 2010

din suflet..


In tacerea unei seri am reusit sa adun usor cateva franturi de soapte. Le-am impreunat si-am auzit atat, doua cuvinte, "copilul Meu"! Am stiut atunci de ce in ea se imbina asa de bine puterea cu slabiciunea,retinerea cu dragostea fara limite, tacerea cu vorbele de duh,teama cu siguranta,muzica cu frazele,pasiunea cu puritatea,frumusetea cu ratiunea,compasiunea cu hotararea, limitele cu infinitul, stiinta cu Dumnezeul!

Draga mea,nu ca o incumetare , vreau sa iti arat prezentul si viitorul.."Domnul Dumnezeul tau ESTE in mijlocul tau, ca un viteaz care POATE AJUTA; SE VA BUCURA de tine cu mare bucurie, VA TACEA in dragostea Lui, si nu va mai putea de veselie pentru tine." Le ai asigurate pe amandoua..so..mergi inainte..El este al tau!!!


cu mult,mult dor, pentru Zapa!


2 comentarii: